Czy można schudnąć bez diety i treningu?

Odchudzanie kojarzone jest głównie z wymagającym treningiem i radykalnymi zmianami w diecie. W zasadzie – całkiem słusznie. Nie mniej jednak, można schudnąć i bez diety i treningu. Jak? Odpowiedź w dalszej części tego artykułu.

Dlaczego nie potrzebujesz diety?
Dieta to nic innego jak kompozycja dań. Czy jest ona Ci niezbędna? Oczywiście, że nie! Nie musisz planować tego co jesz, pod warunkiem, że zadbasz o kilka kluczowych zasad odżywiania, a mianowicie:

  • Będziesz jeść regularnie.
  • Wyeliminujesz z diety napoje gazowane, słodzone cukrem lub słodzikami.
  • Wyeliminujesz z diety fast-foody, słodycze oraz wysokokaloryczne sosy.
  • Będziesz odpowiednio nawadniać organizm (minimum 2-3 litry wody dziennie).
  • Ostatni posiłek spożywać będziesz maksymalnie na trzy godziny przed snem.
  • Pierwszy posiłek spożywać będziesz maksymalnie godzinę po przebudzeniu.

Dlaczego nie potrzebujesz treningu?
Trening ma na celu zwiększenie zapotrzebowania energetycznego i spalanie tkanki tłuszczowej. Czy jest on konieczny? Nie. Jest on jedynie wskazany. Wszak, jego realizacja przyśpiesza proces spalania tkanki tłuszczowej.

Wymagający trening możesz zastąpić rekreacją ruchową. Dzięki temu połączysz pożyteczne z przyjemnym. Do najefektywniejszych form rekreacji ruchowej pod względem odchudzania zaliczamy:

  • Pływanie
  • Jazdę na rowerze
  • Grę w tenisa
  • Grę w sporty zespołowe

Jest jednak jeden warunek. Rekreacja ruchowa musi być regularna.

Dlaczego warto skorzystać z suplementów diet?
Wygodnym sposobem na odchudzanie jest natomiast suplementacja. Środki wspomagające odchudzanie są efektywne.

Udowodniono bowiem, że takie substancje jak kwas hydroksycytrynowy czy błonnik efektywnie wspomagają procesy metabolizmu oraz spalanie tkanki tłuszczowej.

Preparatem, który stanowi połączenie powyższych jest Green Barley Plus, czyli kompozycja zielonego jęczmienia (doskonałe źródło błonnika) oraz garcynii kambodżańskiej (doskonałe źródło kwasu hydroksyctrynowego).

Green Barley Plus w połączeniu z regularną aktywnością/rekreacją ruchową i zmianami dietetycznymi, pozwala chudnąć w tempie do nawet kilku kilogramów w skali tygodnia.

Dodaj komentarz