Jak schudnąć bez treningu na odchudzanie

Według wielu różnych badań, najefektywniejszym sposobem na odchudzanie jest zestawienie treningu oraz diety. Czy można pominąć pierwszy element? Czy redukcja zbędnych kilogramów bez treningu jest możliwa?

Trening to bardzo ważny element odchudzania. Wszak, to właśnie na skutek zwiększenia zapotrzebowania energetycznego dochodzi do pozyskiwania energii z tkanki tłuszczowej (spalania).

Jak schudnąć bez treningu?
Otóż, można schudnąć bez realizacji ćwiczeń na odchudzanie. Istotne jest bowiem to, aby zachować odpowiednią proporcję diety względem realizowanej aktywności fizycznej. Innymi słowy – należy dostarczać ograniczoną ilość pożywienia. Dzięki temu, zmusimy organizm do czerpania energii z materiałów zapasowych (tkanki tłuszczowej).

Nie głoduj!
W związku z powyższym, wiele osób postanawia wykorzystać jadłospisy o charakterze głodówkowym. Są one niepełnowartościowe, co z kolei wpływa negatywnie na kondycję naszego organizmu oraz zdrowie.

Dieta powinna mieć obniżony bilans kaloryczny maksymalnie o 200-300 kcal. Przy tym, musi dostarczać wszelkie niezbędne minerały, witaminy i mikroelementy.

Zadbaj o ruch!
Jeśli koniecznie nie chcesz realizować ćwiczeń na odchudzanie, powinnaś zadbać o solidną dawkę ruchu rekreacyjnego. Sugerowane aktywności to: spacery, jazda na rowerze, basen i inne. Wszystko to, co generuje zapotrzebowanie energetyczne będzie świetnym sposobem na przyśpieszenie odchudzania.

Zastosuj suplementację!
Suplementy diety pozwalają efektywnie zwiększać spalanie tkanki tłuszczowej i przyśpieszać przemianę materii. Za ich sprawą można faktycznie zwiększyć efektywność odchudzania o nawet kilkadziesiąt procent.

Uzbrój się w cierpliwość!
Musisz wziąć pod uwagę, że brak treningu to spowolnienie redukcji. Oznacza to, że proces redukcji będzie trwać dłużej, co zmusza Cię do uzbrojenia się w cierpliwość. Można przyjąć, że bez treningu odchudzającego, czas odchudzania zwiększy się dwukrotnie.

 

Reasumując – można schudnąć bez treningu, ale będzie to wymagało dodatkowych zmian żywieniowych, zwiększenia aktywności fizycznej i zastosowania suplementacji.

Dodaj komentarz