Jak schudnąć w udach?

Zgrabne, długie nogi to domena atrakcyjności. O ile na ich długość nie mamy wpływu, o tyle na ich smukłość – jak najbardziej. Niestety miejsce te ma bardzo dużą tendencję do odkładania tkanki tłuszczowej, co objawia się poprzez brak jędrności i zwiększoną objętość.

Zastanawiasz się jak poprawić wygląd swoich dolnych kończyn? Jak ujędrnić uda i pośladki? Co zrobić, by wyglądać jeszcze atrakcyjniej? W dalszej części odpowiadamy na każde z wyżej wymienionych pytań.

Jak schudnąć w udach?

Odchudzanie to temat, który podnoszony jest coraz częściej. Wszystko za sprawą tego, iż otyłość staje się problemem dotykającym coraz większe grono osób. W ciągu ostatnich trzech dekad liczba osób z nadwagą wzrosła dwukrotnie.

Należy pamiętać, że realizując plan treningowy i korzystając z diety – wpływamy na tkankę tłuszczową całego organizmu, nie tylko na uda (nawet jeśli plan treningowy koncentruje się głównie na tej partii naszego ciała).

Jak ćwiczyć?

Koncentrując się na poprawie wyglądu naszych ud, warto zadbać o ćwiczenia rozwijające mięśnie. Przede wszystkim: przysiady, wykroki, wspięcia na palce oraz suwnica (w przypadku dostępu do siłowni). Bez obaw – nie będziesz wyglądać jak sportsmenka. Ćwiczenia te ujędrnią i podkreślą smukłość Twoich nóg.

Oczywiście, nie należy zapominać o ogólnorozwojowych ćwiczeniach odchudzających. Bieganie, jazda na rowerze czy pływanie powinny stanowić absolutną podstawę. Sugerujemy ćwiczyć w formule 3+2 (tj: 3 x trening aerobiczny + 2 x trening izolowany).

Co jeść?

O ile w przypadku treningu można dobrać ćwiczenia wpływające na konkretną partię naszego ciała, o tyle odżywianie wpływa na cały nasz organizm w równym stopniu.

Dieta odchudzająca nie powinna być zbyt radykalna, tzn. stanowić głodówki naszego organizmu. Aby odchudzać się w pełni bezpiecznie, bez zbędnego zagrożenia dla naszego organizmu należy zmienić nawyki żywieniowe na zdrowsze i pełnowartościowe.

Przede wszystkim należy jeść: węglowodany złożone, pełnowartościowe białka oraz zdrowe tłuszcze. Bilans kaloryczny/odżywczy powinien być odpowiedni dla naszego trybu życia.

Dodaj komentarz